lördag 4 juni 2011

Fredagen

Gick tidigare hem från jobb, redan kl 13! Riktigt skönt! Hem och njuta av det härliga vädret och ha lite kvalitets tid med David.
Gjorde mig sedan i ordning och tog bussen till Malmö, Möllan. Där träffade jag Carro som jag inte sett på typ 6 månader. Satt och snackade skit. Åt gott på
L Angelo. Delade en flaska vin och var sin öl. Den billigaste notan ever! 558:- för oss båda!
Helt galet! Och jätte mysigt! Sen drog vi oss mot bussen, men fört skulle vi ju ha efterrätt! Årets första mjukglass!! :P gott!
Åkte båda två till G-Town!;) och hem till oss där den årliga krockett tävlingen var över och 17 fulla och glada hantverkare satt och snackade!
Så vi gjorde dom sällskap en stund innan Carro drog hem till sina föräldrar och Sara däckade i sängen! Hehe en jätte trevlig kväll! Trots att alkohol intaget var relativt låg denna kväll vaknade jag med en baksmälla och huvudvärk som heter duga!!
Men den gick snabbt över. Mamma och pappa kom förbli med milo som dom passat under kvällen. De hade med sig frukost och vi bjöd på kaffe. Sen blev det en lång härlig promenad på risen och i skogen! Stannade till hos dom på vätskekontroll och vattenkrig, ;) sen gick vi hem till oss och grillade korv. Nu har jag däckat i sängen igen! Hehe ska ta mig upp nu och göra mig redo för om två timmar ska vi till Tobbe och grilla! Fullt upp! Blir dock en lugn kväll med mig som chaufför! Ska jobba i morgon bitti!
Lite bilder från gårdagen:











Fina Carro!





Moi! ;)





Min mat! Kalvytterfile!






























Ha en underbar lördag alla!



Bloggat via min IPhone.

Inga kommentarer: